Naszym głównym celem jest zminimalizowanie kosztów każdego właściciela nieruchomości, przy jednoczesnym efektywnym realizowaniu jego planów, mając na uwadze podnoszenie stanu technicznego i estetycznego nieruchomości.
Zakres naszych czynności wykonywanych w ramach zarządzania (administrowania) nieruchomościami uzgadniamy indywidualnie ze zlecającym, może on zawierać między innymi:
Stała współpraca z Zarządem Wspólnoty Mieszkaniowej,
Kompleksowe przygotowywanie materiałów na zebrania wspólnoty: informacji, projektów uchwał i sprawozdań,
Opracowywanie projektu rocznego planu gospodarczego,
Proponowanie miesięcznych zaliczek na podstawie prognozowanych rocznych kosztów utrzymania części wspólnych nieruchomości,
Bieżące analizowanie stanu należności i zobowiązań / windykacja,
Obsługa finansowo–księgowa wraz analizą kosztów i sprawozdawczością,
Obsługę rachunku bankowego (realizacja przelewów, lokowanie wolnych środków na rachunkach depozytowych),
Terminowe składanie wymaganych prawem sprawozdań i rozliczanie ewentualnych podatków,
Opracowywanie rocznych sprawozdań z działalności i rocznych sprawozdań finansowych,
Natychmiastowe reagowanie na zgłaszane awarie,
Przygotowywanie i kontrola bieżących robót remontowych,
Prowadzenie dokumentacji nieruchomości, w tym książki obiektu budowlanego,
Zlecanie i dbanie o systematyczne i właściwe wykonywanie kontroli i przeglądów okresowych: kominiarskich, przeglądów rocznych i pięcioletnich budynków, pomiarów instalacji elektrycznych,
Poszukiwanie dodatkowych źródeł dochodów z nieruchomości,
Negocjowanie i zawieranie umów z dostawcami mediów i usług
Przygotowywanie różnych wariantów ubezpieczenia nieruchomości oraz zestawienia ofert kilku towarzystw ubezpieczeniowych, w celu wyłonienia najkorzystniejszej oferty.
W celu kompleksowej obsługi nieruchomości świadczymy również usługi jako doradcy w zakresie szeroko pojętej problematyki nieruchomości. Zapewniamy kompetentne, szybkie i obiektywne porady.