O firmie

Historia firmy

W 2006 roku Anna Bednarczyk (doświadczony, wieloletni pracownik największej stołecznej firmy zarządzającej zasobami lokalowymi) podjęła decyzję o założeniu własnej firmy i wprowadzeniu nowego poziomu jakości na warszawski rynek nieruchomości. 1-wszego maja 2006 roku powstała firma Administrator Servis, specjalizująca się w zarządzaniu nieruchomościami. Wraz z biegiem czasu oraz nowymi kontrahentami firma rozrastała i dywersyfikowała swoją ofertę usług.

 

2 maja 2014r Anna Bednarczyk wraz z synem Bartoszem powołali do życia spółkę Administrator Servis s.c. – firma rodzinna.

 

Obecnie Administrator Servis s.c. jest prężnie rozwijającą się firmą, oferującą kompleksowe usługi w zakresie zarządzania nieruchomościami i doradztwa. Wysoki poziom usług oraz doświadczenie zdobyte przez te wszystkie lata pozwala firmie cieszyć się renomą i uznaniem oraz ugruntowaną pozycją na rynku.

Doświadczenie

Gwarantujmy profesjonalizm usług oparty na wieloletnim doświadczeniu i odpowiednich kwalifikacjach. Podstawę do wykonywania ww. usług stanowi licencja zawodowa Urzędu Mieszkalnictwa i Rozwoju  Miast  Nr 1068  wydana, w dniu 27 lipca 2000r. oraz ukończone kursy organizowane przez Institute of Redl Esteta Management z zakresu „Zarządzania nieruchomościami jako inwestycja finansową”, „Zarządzania nieruchomościami komercyjnymi” oraz „Rozwiązywanie problemów podczas zarządzania nieruchomościami” oraz wiele innych. Systematycznie podnosimy nasze kwalifikacje uczestnicząc w konferencjach, seminariach oraz szkoleniach związanych z szeroko rozumianą problematyką z wiązaną z  Zarządzaniem Nieruchomościami, posiadamy ponad 50 zaświadczeń i certyfikatów.

 

Mając na uwadze najlepiej pojęte interesy Właścicieli, oferujemy usługi które odciążą Państwa od codziennych, kłopotliwych i czasochłonnych obowiązków związanych z funkcjonowaniem nieruchomości. Oferujemy zarządzanie spełniające wszystkie wymogi prawa oraz pełną kontrolę właścicieli nad czynnościami i kosztami. Doświadczenie zawodowe i wiedza merytoryczna pozwalają nam trafnie diagnozować problemy, ustalać okoliczności, analizować przyczyny i przedstawiać Klientom nowe rozwiązania spełniające ich oczekiwania.

Nasze certyfikaty